| |
Nume |
|
NEMEŞ DORIN |
Adresă |
|
9, Rennes, 3400, Sibiu, România |
Telefon |
|
0269232269 |
Fax |
|
0269 / 240693 (fax serviciu – Şcoala cu clasele I – VIII
Nr. 21, Sibiu) |
E-mail |
|
dorinnemes@yahoo.com |
Data naşterii |
|
10. 02. 1969 |
Experienţa profesională |
|
• Perioada
(de la – până la) |
|
- director adjunct: sept. 2006 - prezent, Şcoala cu
clasele I – VIII Nr. 21, Sibiu;
- profesor de cultură civică: sept. 2006 – prezent,
Şcoala Nr. 21, Sibiu;
- profesor de socio – umane: sept 2005 – iun. 2006, Lic.
Teoretic „C-tin Noica”, Sibiu;
- profesor de cultură civică: sept. 2000 – sept 2005,
Şcoala cu clasele I – VIII Nr. 21, Sibiu şi Şcoala cu clasele I – VIII
Nr. 1, Sibiu;
- asistent universitar: sept. 2000 – decembrie 2000,
Secţia Ştiinţe politice din cadrul Facultăţii de drept „Simion Bărnuţiu”
a Universităţii „Lucian Blaga”, Sibiu;
- profesor de cultură civică: sept. 1994 – sept 2000,
Şcoala cu clasele I – VIII Nr. 21, Sibiu şi Şcoala cu clasele I – VIII
Nr. 1, Sibiu. |
• Nume şi adresă angajator |
|
Şcoala cu clasele I – VIII Nr. 21, Sibiu, Str. Luptei,
Nr. 27 |
• Tipul sectorului de activitate |
|
învăţământ |
• Funcţia sau postul ocupat |
|
director adjunct |
• Principalele activităţi şi responsabilităţi |
|
- coordonarea unor activităţi didactice în cadrul Şcolii
cu clasele I - VIII nr. 21, Sibiu;
- responsabil a mai multor comitete: Comisia metodică de
socio – umane, Comisia
de securitate şi sănătate în muncă, Comisia de
prevenire a situaţiilor de urgenţă, Comisia de verificare a documentelor
şcolare, Comisia pentru manuale şcolare, Comisia pentru burse şcolare,
Comisia de inventariere a bunurilor şcolii, Comisia de protecţie civilă;
- membru în cadrul mai multor comitete: Comisia
paritară, Comisia de curriculum;
- predarea – comunicarea – evaluarea conţinuturilor
disciplinei „Cultură civică” ş.a.. |
Studii şi cursuri de specialitate |
|
•
Perioada
(de la – până la) |
|
1. ECDL Start -
octombrie 2008, Mediaş
2. Master de
Management educaţional, în cadrul Universităţii
„Lucian Blaga”, octombrie
2006 – iulie 2008, Sibiu;
3. Curs de consiliere şi
orientare şcolară, mai – iunie 2006, Sibiu;
4. Training Programme for
education professionals, in the European workshop: „Life, Identity and
Freedom in Europe”, aprilie 2006, Moeciu de jos, Braşov;
5. Ateliere de creaţie pentru
construcţia unui ghid metodologic de educaţie civică, aprilie – mai
2004, Miercurea - Ciuc;
6. Stagiu de formare
„Educaţia civică – vector al schimbării”, ianuarie 2004, Braşov;
7. Proiect FoRCE („Formare şi
Responsabilizare Civică prin Educaţie”) cu finanţare Phare, decembrie
2003 – octombrie 2004, Sibiu, Braşov, Miercurea – Ciuc ş.a. (proiectul
s-a derulat în cadrul mai multor localităţi);
8. Studii de Ştiinţe politice
în cadrul Facultăţii de drept „Simion Bărnuţiu” a Universităţii „Lucian
Blaga”, octombrie 1996 – iulie 2000, Sibiu;
9. „Educaţia pentru
democraţie şi studii europene”, aprilie 1999, Timişoara;
10. „Educaţia civică în şcoală
– Cum poate fi învăţat alfabetul democraţiei?”, aprilie 1996,
Bucureşti.
11. Studii de Filozofie în
cadrul Facultăţii de Filozofie - Istorie a Universităţii „Babeş -
Bolyai”, septembrie 1989 – iulie 1994, Cluj – Napoca. |
•
Numele şi tipul instituţiei
de
învăţământ |
|
1. Ministerul
Educaţiei şi Cercetării, ECDL România;
2. D. P. P. D. din cadrul Universităţii „Lucian Blaga, Sibiu;
3. Casa Corpului Didactic
Sibiu ;
4. C. C. D. Sibiu, C. C. D.
Braşov, Teachers' Centre Braşov;
5. Ministerul Educaţiei şi
Cercetării, C. C. D. Harghita;
6. Ministerul Educaţiei şi
Cercetării, C. C. D. Sibiu, C. C. D. Braşov;
7. Ministerul Educaţiei şi
Cercetării, C. C. D. Alba, C. C. D. Braşov, C. C. D. Harghita, C. C. D.
Mureş, C. C. D. Prahova, C. C. D. Sibiu;
8. Facultatea de drept
„Simion Bărnuţiu” din cadrul Universităţii „Lucian Blaga, Sibiu;
9. Ministerul Învăţământului,
Institutul de ştiinţe ale Educaţiei, Agenţia de informaţii – S.U.A.,
Fundaţia Söros pentru o societate deschisă;
10. Ministerul Învăţământului,
Consiliul Europei, State Center for Political Education, Institutul
Intercultural Timişoara.
11. Facultatea de Filozofie –
Istorie a Universităţii „Babeş - Bolyai”, Cluj – Napoca. |
•
Principalele subiecte şi
calificări însuşite |
|
1. conpetenţe de informatică;
2. Management
educaţional, Management strategic, Managementul proiectelor, Comunicare
organizaţională, Management financiar;
3. a. Organizarea şi desfăşurarea modernă a orelor de
consiliere şi orientare şcolară;
b. Competenţele dobândite în cadrul acestui curs
îmi conferă calitatea de persoană resursă de formare în consiliere şi
orientare şcolară.
4. a. Modernizarea predării „Educaţiei civice şi
politice;
b. Competenţele dobândite în cadrul acestui program
de formare profesională îmi conferă calitatea de persoană resursă de
formare în domeniul „ Culturii civice”.
5. a. Construirea unor instrumente de lucru moderne, pe
suport hârtie şi pe suport electronic, pentru comunicarea, asimilarea,
aplicarea şi diseminarea cunoştinţelor de”Cultură civică”;
b. În cadrul acestor ateliere, am dobândit
capacitatea de a lucra şi de a construi în echipă instrumente de lucru
moderne, pe suport hârtie şi pe suport electronic, specifice domeniului
„Culturii civice”.
6. a. Utilizarea metodelor activ – participative în
predarea „Culturii civice”;
b. Competenţele dobândite în cadrul acestui curs îmi
conferă calitatea de formator regional în „Educaţie civică”.
7. a. aplicarea unor programe, proiecte şi a altor
tipuri de activităţi didactice în domeniul „Educaţiei civice”;
b. Competenţele dobândite în cadrul proiectului FoRCE
îmi conferă calitatea de aplicant de programe, proiecte şi a altor
tipuri de activităţi didactice în domeniul „Educaţiei civice”.
8. a. Filozofie politică, Sociologie politică,
Psihologie politică, Sisteme politice, ş.a.
b. analist politic.
9. a. Predarea educaţiei pentru democraţie în şcoală;
b. Competenţele dobândite în cadrul acestui curs îmi
deschide posibilitatea de a centra demersul didactic pe învăţarea şi
practicarea valorilor democratice.
10. a. Predarea educaţiei civice diferenţiate;
b. Competenţele dobândite în cadrul acestui curs îmi
deschide posibilitatea de a preda educaţie civică în mod diferenţiat,
ţinând cont inclusiv de elevii care provin din grupuri dezavantajate.
11. a. Istoria filozofiei antice, Istoria filozofiei
medievale, Filozofia religiei, Sociologie generală, Introducere în
ontologie, Logică generală, Logică simbolică, Teorii ştiinţifice
actuale, Cosmologie, Antropologie, Filozofia culturii, Filozofia
istoriei, Hermeneutică, Epistemologie, Metodologie şi argumentare
filozofică, Psihologie cognitivă, Estetică, Etică, Retorică, ş.a.
b. licenţiat în filozofie. |
• Numele calificării primite |
|
1.
permis european de conducere a calculatorului;
2. masterand Management Educaţional;
1.
formator local;
2. -;
3. coautor
de ghid metodologic;
4.
formator regional;
5.
aplicant de proiecte didactice în cadrul „Educaţiei civice”;
6.
licenţiat în ştiinţe politice, analist politic;
7. -;
8. -;
9.
licenţiat în filozofie. |
• Nivelul în cadrul clasificării naţionale (dacă este
cazul) |
|
1.
permis european de conducere a calculatorului;
2. masterand Management Educaţional;
3.
formator local;
4. -;
5. - ;
6.
formator regional;
7.
aplicant regional;
9.
licenţiat în ştiinţe politice;
9. - ;
10. - ;
11.
licenţiat în filozofie.
|
Aptitudini şi competenţe
personale:
§
capacitate de analiză şi sinteză,
§ putere deosebită de mobilizare,
§
persuasiv, sociabil şi comunicativ,
§ cultură
echilibrată. |
Limbi străine cunoscute |
|
engleză,
germană. |
• Abilitatea de a citi |
|
engleză –
foarte bine;
germană – bine. |
• Abilitatea de a scrie |
|
engleză –
bine;
germană – bine. |
• Abilitatea de a vorbi |
|
engleză –
foarte bine;
germană –bine. |
•
Aptitudini şi competenţe sociale
|
|
Ocup funcţia de director adjunct în cadrul şcolii cu
clasele I – VIII nr. 21 din Sibiu. Propunerea pentru ca eu să ocup
această funcţie a fost făcută de către directorul principal şi a fost
aprobată de consiliul profesoral al şcolii, ulterior şi de către
Inspectoratul Şcolar Judeţean. Directorul adjunct de dinaintea mea s-a
pensionat şi în consecinţă a trebuit propus un om să-i ia locul. Am
fost propus eu, probabil pentru că mă străduiesc să fiu informat,
serios, activ, responsabil (desigur, sunt subiectiv). Cred că sunt o
persoană care ştie să comunice, care combină potrivit autoritatea cu
democraţia (meritocraţia). Sunt, totodată, o fire veselă,
optimistă ( nu la extrem, ci mai degrabă una realist - optimistă) şi am,
cred eu, umor.
Toate aceste aptitudini şi competenţe le-am
dobândit în urma diferitelor experienţe de viaţă şi profesionale: am
fost profesor în cadrul mai multor nivele de învăţământ (ciclu primar,
gimnazial, liceal, universitar), am avut o scurtă experienţă de ziarist
la „Tribuna Sibiului”, am absolvit două facultăţi (filozofia la Cluj şi
ştiinţele politice la Sibiu) am făcut parte din mai multe tipuri de
cluburi, cenacluri ş.a. |
• Aptitudini şi competenţe
organizatorice
|
|
Ocup din septembrie 2006 funcţia de director adjunct în cadrul şcolii cu
clasele I – VIII nr. 21 din Sibiu. Nu mă pot hazarda – mă abţin
deocamdată – în a formula judecăţi de valoare (absolute) despre
aptitudinile şi competenţele mele organizatorice. Tot ceea ce pot să
afirm este că ceea ce fac deocamdată (funcţia respectivă este „efemeră”)
este „altfel”. Pe de o parte, mă provoacă, mă incită, mă îndeamnă la
acţiune, pe de altă parte, mă intrigă şi mă deprimă. |
•
Aptitudini şi competenţe
tehnice
|
|
Am bune cunoştinţe de operare PC. Am obţinut
permisul european de conducere a calculatorului - ECDL
START.
Ştiu să folosesc şi multe alte tipuri de aparate electronice.
|
•
Aptitudini şi competenţe
artistice
|
|
Literatură
Pescuit sportiv
Sporturi de echipă
Şah |
•
Alte aptitudini şi competenţe
|
|
Creativitate
Receptivitate
Rezistenţă la program de lucru prelungit
Disponibilitate pentru noi sarcini
|
Permis de conducere |
|
- |
ANEXE |
|
-COPIE DUPĂ
ADEVERINŢA I.S.J. CARE ATESTĂ
NUMIREA MEA ÎN FUNCŢIA DE DIRECTOR ADJUNCT LA ŞCOALA CU CLASELE I
– VIII NR. 21, SIBIU;
-
COPIE DUPĂ ADEVERINŢA I.S.J. CARE ATESTĂ NUMIREA MEA ÎN FUNCŢIA DE
PROFESOR DE CULTURĂ CIVICĂ LA ŞCOALA CU CLASELE I
– VIII NR. 21 ŞI ŞCOALA CU CLASELE I – VIII NR. 1, SIBIU;
- COPIE DUPĂ
ADEVERINŢA CARE ATESTĂ NUMIREA MEA ÎN FUNCŢIA DE
ASISTENT UNIVERSITAR LA SECŢIA „ŞTIINŢE POLITICE” DIN
CADRUL FACULTĂŢII DE DREPT „SIMION BĂRNUŢIU” A UNIVERSITĂŢII „LUCIAN
BLAGA”, SIBIU;
- COPIE DUPĂ
CERTIFICATUL ACORDAT DE FACULTATEA DE LITERE, ISTORIE ŞI JURNALISTICĂ
SIBIU, CATEDRA DE STUDII BRITANICE, AMERICANE ŞI CANADIENE CARE ATESTĂ
GRADUL DE CUNOAŞTERE A LIMBII ENGLEZE;
- COPIE DUPĂ ADEVERINŢA CARE ARATĂ
CALITATEA MEA DE PARTICIPANT LA „TRAINING PROGRAMME FOR EDUCATION
PROFESSIONALS, IN THE EUROPEAN WORKSHOP”: „LIFE, IDENTITY AND FREEDOM IN
EUROPE”, APRILIE 2006, MOECIU DE JOS, BRAŞOV;
- COPIE DUPĂ
ADEVERINŢELE CARE ARATĂ CALITATEA MEA DE PARTICIPANT LA ATELIERELE DE
CREAŢIE PENTRU CONSTRUCŢIA UNUI GHID METODOLOGIC DE EDUCAŢIE CIVICĂ,
APRILIE – MAI 2004, MIERCUREA - CIUC;
- COPIE DUPĂ
ADEVERINŢA CARE ARATĂ CALITATEA MEA DE FORMABIL ÎN CADRUL STAGIULUI DE
FORMARE „EDUCAŢIA CIVICĂ – VECTOR AL SCHIMBĂRII”, IANUARIE 2004, BRAŞOV;
- COPIE DUPĂ
ADEVERINŢA CARE ARATĂ CALITATEA MEA DE PARTICIPANT ÎN CADRUL PROIECTULUI
FORCE („FORMARE ŞI RESPONSABILIZARE CIVICĂ PRIN EDUCAŢIE”) CU FINANŢARE
PHARE, DECEMBRIE 2003 – OCTOMBRIE 2004, SIBIU, BRAŞOV, MIERCUREA – CIUC;
- COPIE DUPĂ
ADEVERINŢELE CARE ARATĂ CALITATEA MEA DE MEMBRU ÎN CADRUL A DOUĂ COMISII
NAŢIONALE ALE OLIMPIADELOR DE SOCIO – UMANE;
- COPIE DUPĂ
ADEVERINŢA CARE ARATĂ CALITATEA MEA DE PARTICIPANT LA CONFERINŢA
„EDUCAŢIA PENTRU DEMOCRAŢIE ŞI STUDII EUROPENE”, APRILIE 1999,
TIMIŞOARA;
- COPIE DUPĂ
ADEVERINŢA CARE ARATĂ CALITATEA MEA DE PARTICIPANT LA CONFERINŢA
„EDUCAŢIA CIVICĂ ÎN ŞCOALĂ – CUM POATE FI ÎNVĂŢAT ALFABETUL
DEMOCRAŢIEI?”, APRILIE 1996, BUCUREŞTI;
- COPIE DUPĂ DIPLOMA
DE LICENŢĂ CARE ATESTĂ STUDIILE DE MANAGEMENT EDUCAŢIONAL URMATE ÎN
CADRUL DPPD A UNIVERSITĂŢII „LUCIAN BLAGA”, SIBIU;
- COPIE DUPĂ FOAIA
MATRICOLĂ CARE ARATĂ NOTELE OBŢINUTE ÎN TIMPUL MASTERULUI DE MANAGEMENT
EDUCAŢIONAL;
- COPIE DUPĂ DIPLOMA
DE LICENŢĂ CARE ATESTĂ STUDIILE DE ŞTIINŢE POLITICE URMATE ÎN CADRUL
FACULTĂŢII DE DREPT „SIMION BĂRNUŢIU” A UNIVERSITĂŢII „LUCIAN BLAGA”,
SIBIU; |
|
- COPIE DUPĂ FOAIA
MATRICOLĂ CARE ARATĂ NOTELE OBŢINUTE ÎN TIMPUL FACULTĂŢII DE ŞTIINŢE
POLITICE;
- COPIE DUPĂ DIPLOMA
DE LICENŢĂ CARE ATESTĂ STUDIILE DE FILOZOFIE URMATE ÎN CADRUL FACULTĂŢII
DE FILOZOFIE - ISTORIE A UNIVERSITĂŢII „BABEŞ - BOLYAI”, CLUJ – NAPOCA;
- COPIE DUPĂ FOAIA
MATRICOLĂ CARE ARATĂ NOTELE OBŢINUTE ÎN TIMPUL FACULTĂŢII DE FILOZOFIE;
- COPIE DUPĂ DIPLOMA
DE BACALAUREAT CARE ATESTĂ ABSOLVIREA LICEULUI TEORETIC „OCTAVIAN GOGA,
SIBIU, SECŢIA FILOLOGIE – ISTORIE. |
Name |
|
NEMEŞ DORIN |
Address |
|
No. 9 Rennes Street,
3400, Sibiu, Romania |
Telephone |
|
0269-232269 |
Fax |
|
0269-240693
(office fax- Primary and Lower Secondary School No. 21, Sibiu) |
E-mail |
|
dorinnemes@yahoo.com |
Dates (from – to) |
|
-assistant principal / deputy director: Sept. 2006-up to present,
Primary and Lower Secondary School No.21 (Grades I-VIII school),
Sibiu;
-Civic Education and Civic Culture teacher: September 2006-up to
present, School No.21 of Sibiu;
-Social Sciences teacher: September 2005-June 2006, Constantin Noica
High school, Sibiu;
- Civic Education and Civic Culture teacher: September 2000-September
2005, Primary and Secondary School No.1 (I-VIII Grades), Sibiu;
-assistant professor: September 2000-December 2000, Department of
Political Science, Simion
Bărnuţiu Faculty of Law,
Lucian Blaga University of Sibiu;
-Civic Culture teacher: September 1994-Septembrie 2000, Primary and
Lower Secondary School No.21 (Grades I-VIII school), Sibiu
and Primary and Lower Secondary School No.1 (I-VIII Grades),
Sibiu. |
Name
and address of employer |
|
Primary and Lower Secondary School No.21, Sibiu,
27, Luptei Street |
Type of business or sector |
|
Education |
Occupation or position
held |
|
assistant principal ( deputy director) |
Main activities and responsibilities |
|
-coordination of several didactic activities at Primary and Lower
Secondary School No.21
(I-VIII Grade Level), Sibiu;
-responsible for \ chair of several school committees: Humanities Board
of Methodology, Committee to prevent emergencies, Committee on Health and
Labor-Management Safety, School Committee verification of documents,
Committee textbooks, the Commission for scholarships, school supplies
inventory Commission, Civil Protection Commission;
-member of several committees: Paritary Committee,
Curriculum Committee;
-teaching—report—evaluation of the content items belonging to the “Civil
Culture” discipline.
|
Education and training |
|
Dates (from – to) |
|
1. ECDL Start - October 2008, Medias
2. Master of Educational Management, University Lucian Blaga, October
2006 - July 2008, Sibiu
3.
Educational Counselling and Students’ Orientation Course,
May-June
2006, Sibiu;
4. Training Programme for education professionals, in the European
workshop: “Life, Identity and Freedom in Europe,”
April 2006,
Moeciu de Jos, Braşov;
5. Workshops for creating a civic education methodological guide ,
April-May
2004,
Miercurea-Ciuc;
6. Formation Internship “Civic Education—A Vector of Change,” January 2004,
Braşov;
7. FoRCE Project (“Civic Formation and Duty through Education”)
financed by
Phare, December 2003-October 2004, Sibiu, Braşov, Miercurea-Ciuc etc
(the project was held at different locations);
8. Political Science area studies: courses attended at Simion Bărnuţiu
Faculty of Law, Lucian Blaga University of Sibiu,
October
1996-July 2000, Sibiu;
9.
“Education for Democracy and European Studies,”
April 1999,
Timişoara;
10.
“Civic Education in School—How to learn the alphabet of democracy?”,
April
1996, Bucharest.
11. Philosophy area studies: Faculty of Philosophy-History of
Babeş Bolyai University,
September
1989-July 1994, Cluj-Napoca.
|
Name and type of organization providing education and training |
|
1. Ministry of Education and Research,
ECDL Romania;
2. DPPD Lucian Blaga Universityof Sibiu
3. House of the Teaching Staff, Sibiu;
4. H.T.S. Sibiu, H.T.S. Braşov, Teachers’ Centre Braşov;
5.
Ministry of Education and Research, H.T.S. Harghita;
6. Ministry of Education and Research, H.T.S. Sibiu, H.T.S. Braşov;
7. Ministry of Education and Research, H.T.S. Alba, H.T.S. Braşov, H.T.S.
Harghita, H.T.S. Mureş, H.T.S. Prahova, H.T.S. Sibiu;
8. Simion Bărnuţiu Faculty of Law, Lucian Blaga University of Sibiu;
9. Ministry of Education, Institute of Education Sciences, Information
Agency—U.S.A., Söros Foundation for an open society; Intercultural
Institute of Timişoara;
10. Ministry of Education, Council of Europe, State Centre for Political
Education;
11.
Faculty of Philosophy-History,
Babeş Bolyai University of Cluj-Napoca. |
Principal subjects / occupational
skills covered |
|
1. Skills computer;
2. Educational Management, Strategic Management, Project Management,
Corporate Communication, Financial Management;
3. a. Organization and management of Counseling and School Orientation
classes designed according to modern patterns.
b. Skills acquired while attending this course certify my
qualification, that of a resource person supporting formation in the
counseling and school orientation programme.
4. a. Teaching Development in the field of Civic and Political
Education;
b. Competences acquired while attending this professional formation
programme certify my qualification, that of a resource person supporting
formation in the field of Civic Culture.
5. a. Creation of some modern teaching aids on paper or electronic base
for the communication, assimilation, application and dissemination of
the Civic Culture knowledge.
b. During these workshops I developed the participative ability
within team work activities by creating modern teaching aids on paper
or electronic base, specific to the field of Civic Culture.
6. a. Integration of the active participative methods in Civic Culture
Teaching classes;
b. Competences acquired within this course certify my qualification,
that of a regional resource person supporting formation for the
discipline of Civic Culture.
7. a. Application of some programmes, projects and other didactic types
of activities within the domain of Civic Education;
b. Competence developed within the FoRCE project certifies my
qualification of a Civic Culture programme, projects and other didactic
activities applicant.
8. a. Political Philosophy, Political Sociology, Political Systems etc.
b. political analyst.
9. a. Implementation (teaching) of education for democracy in school;
b. Competences acquired within this course open possibilities
regarding a didactic pursuit centred upon democracy values learning and
practice.
10. a. Civic Education differential teaching;
b. Competences acquired within this course open possibilities
regarding the Civic Education teaching in a differential way.
11. a. History of Ancient Philosophy, History of Medieval Philosophy,
Philosophy of Religion, general Sociology, Introduction to Ontology,
General Logics, Symbolic Logics, Cosmology, Anthropology, Philosophy of
Culture, Philosophy of History, Hermeneutics, Philosophical Methodology
and Argumentation, Cognitive Psychology, Aesthetics, Ethics, Rhetoric
etc.
b. B.A.. Degree in Philosophy. |
Title of qualification awarded |
|
1. European Computer Driving License;
2. Master Educational Management;
3.
local resource person supporting formation;
4.
-;
5.
methodological guide associate author
6.
regional resource person supporting formation;
7.
applicant for Civic Education didactic projects;
8.
B.A. Degree in Political Science, political analyst;
9.
-;
10.
-;
11.
B.A. Degree in Philosophy. |
Level in national classification
(if appropriate) |
|
1. European Computer Driving
License;
2. Master Educational Management;
3.
local resource person supporting formation;
4.
-;
5.
-;
6.
regional resource person supporting formation;
7.
regional applicant;
8.
B.A. Degree in Political Science;
9.
-;
10.
-;
11. B.A. Degree in Philosophy. |
Personal skills
and competences
- analyzing and
synthesis capacity,
- great power (resources)
for mobilization,
- persuasive, sociable and
communicative,
- proportionate general
knowledge,
|
Social skills
and competences
|
|
At
present I hold the position of deputy headmaster at Primary and
Secondary school No. 21 (I-VIII grades) of Sibiu. The originator of
this job offer (of my holding this position) was the principal of the
above mentioned institution with the approval of the teaching staff
council of the above mentioned school board, and finnally with the
approval of the county school inspectorate. the neccesity to appoint a
new deputy headmaster came as a cosequence of the retirement of the
former deputy principal. thus i was nominated, probably because i
try to do my best to keep myself informed , serious, active,
responsible (naturally my statements are generated from a
subjective point of view) i believe i am a person who can
communicate efficiently, who can properly combine authority and
democracy (meritocracy). at the same time i am a
cheerful temper, optimistic (not to extreme, but rather a
realistic-optimistic person), and I believe i have a good sense
of humour.
i have acquired all these aptitudes and competences
as a result of different life and professional experiences:
I was an education trainer at different school levels (primary
school, gymnasium / lower secondary school, high school, university), I
performed a journalistic activity for a short while working for
tribuna sibiului newspaper, i graduated from two faculties,
i participated in multiple types of clubs, literary circles etc. |
Other languages |
|
English, German. |
Reading skills |
English—excellent;
GERMAN —
GOOD. |
WRITING SKILLS |
English—good;
GERMAN—GOOD. |
verbal skills |
English—excellent;
GERMAN—GOOD. |
Technical skills
and competences
|
|
i have good pc skills. I HAVE GOOD KNOWLEDGE OF
PC OPERATION. I HAVE ACHIEVED EUROPEAN COMPUTER DRIVING
LICENSE - ECDL START. i am familiarized to the way of
using many other types of electronic
|
Organizational skills and competences |
|
i
have been holding the position of deputy principal at primary
and lower secondary school no. 21 (I-VIII grades) of sibiu for a
short time ( september 2006- up to present). for the moment I
withhold to make assessments — I cannot jump to conclusions---in
order to formulate ( absolute ) value judgements concerning my
organisational skills and competences. all i can consider a
certain statement is that my present attributes (the respective
position is “ephemeral”) is different from what i have done
before. on one hand it is challenging, exciting, action driving,
on the other hand it is intriguing and depressing.
|
Artistic skills
and competences
|
|
literature
sport
fishing
team
sports
chess
|
Other skills
and competences
|
|
creativity
receptivity
extensive work programme/hours resistance
availability for new tasks/ responsabilities
|
Annexes |
|
-CopY of diplomas of license
shown by the study of educational management followed for DPPD
University "Lucian Blaga" Sibiu
- Copies of the supplement transcript showing marks obtained DURING
MASTER educational management;
-
copy of the c. s. i. (county school inspectorate) record that
certifies my appointment as a deputy headmaster within the
executive board of primary and lower secondary school no.21
(I-VIII grades) of sibiu;
-
copy of the c. s. i. (county school inspectorate) record that
certifies my appointment as a civil culture teacher at
primary and lower secondary school no.21 (I-VIII grades) and
primary and lower secondary school no.1 of sibiu;
- COPY OF THE RECORD THAT
CERTIFIES MY APPOINTMENT AS AN ASSISTANT PROFESSOR IN THE
POLITICAL SCIENCE DEPARTMENT OF SIMION BARNUŢIU FACULTY OF
LAW, LUCIAN BLAGA UNIVERSITY OF SIBIU;
- COPY OF THE LANGUAGE
CERTIFICATE RELEASED BY THE DEPARTMENT OF BRITHISH, AMERICAN AND
CANADIAN STUDIES OF THE FACULTY OF LETTERS, HISTORY AND
JOURNALISM (SIBIU) TO DEMONSTRATE MY EFL SKILLS.
- COPY OF THE RECORD THAT
DEMONSTRATES MY PARTICIPATION IN THE TRAINING PROGRAMME FOR
EDUCATION PROFESSIONALS IN THE EUROPEAN WORKSHOP: LIFE, IDENTITY
AND FREEDOM IN EUROPE, APRIL 2006, MOECIU DE JOS, BRAŞOV;
- COPY OF THE RECORDS THAT
DEMONSTRATE MY PARTICIPATION IN THE CREATIVE WORKSHOPS FOR THE
ACCOMPLISHMENT OF A CIVIC EDUCATION METHODOLOGICAL GUIDE,
APRIL-MAY 2004, MIERCUREA –CIUC;
- COPY OF THE RECORD THAT
DEMONSTRATES MY PARTICIPATION IN THE FORMATION COURSE: “CIVIC
EDUCATION—A VECTOR OF CHANGE,” JANUARY 2004, BRAŞOV;
- COPY OF THE RECORD THAT
DEMONSTRATES MY PARTICIPATION IN THE FoRCE PROJECT (“FORMATION
AND RESPONSABILIZATION THROUGH CIVIC EDUCATION”) FINANCED BY PHARE,
DECEMBER 2003-OCTOBER 2004, SIBIU, BRAŞOV, MIERCUREA-CIUC;
- COPY OF THE RECORD THAT
CERTIFIES ME AS A MEMBER OF TWO NATIONAL COMMISSIONS OF THE
HUMANITIES NATIONAL CONTESTS;
- COPY OF THE RECORD THAT
DEMONSTRATES MY PARTICIPATION IN THE CONFERENCE “ EDUCATION FOR
DEMOCRACY AND EUROPEAN STUDIES,” APRIL 1999, TIMIŞOARA;
- COPY OF THE RECORD THAT
DEMONSTRATES MY PARTICIPATION IN THE CONFERENCE “CIVIC EDUCATION
IN SCHOOL—HOW SHOULD ONE LEARN THE ALPHABET OF DEMOCRACY?,” APRIL
1996, BUCHAREST;
- COPY OF THE B.A. DIPLOMA
THAT CERTIFIES MY ACADEMIC STUDIES IN THE FIELD OF POLITICAL
SCIENCE AT SIMION BARNUŢIU FACULTY OF LAW, LUCIAN BLAGA
UNIVERSITY OF SIBIU;
- COPY OF THE ACADEMIC
TRANSCRIPT THAT CERTIFIES THE MARKS (THE RESULTS) IN THE EXAMS
TAKEN AT THE END OF THE ACADEMIC COURSES OF THE FACULTY OF
POLITICAL SCIENCE;
- COPY OF THE B.A. DIPLOMA
THAT CERTIFIES MY ACADEMIC STUDIES IN THE FIELD OF PHILOSOPHY
AT THE FACULTY OF PHILOSOPHY-HISTORY OF THE
BABEŞ-BOLYAI UNIVERSITY OF CLUJ-NAPOCA;
- COPY OF THE ACADEMIC
TRANSCRIPT THAT CERTIFIES THE MARKS (THE RESULTS) IN THE EXAMS
TAKEN AT THE END OF THE ACADEMIC COURSES OF THE FACULTY OF
PHILOSOPHY;
- COPY OF THE BACCALAUREATE
DIPLOMA (HIGH SCHOOL LEAVE EXAM) THAT IS TO CERTIFY MY
GRADUATION FROM OCTAVIAN GOGA HIGH SCHOOL OF SIBIU,
PHILOSOPHY-HISTORY SECTION. |
|